Informacja rabatowa
Szefie, do darmowej dostawy brakuje tylko 500,00 PLN.
Produkt
Ilość
Cena brutto
Usuń
{{ item.Amount }}
{{ item.GrossPrice | number: 2 }} {{ item.CurrencyID }}
Ilość: {{ ShoppingCartItems.data.Summary.TotalAmount }}
Cena produktów 23% podatku VAT {{ ShoppingCartItems.data.TotalSummary.Gross[0].Value | number: 2 }} {{ ShoppingCartItems.data.TotalSummary.Gross[0].Currency }}
{{ translation.shoppingCartEmpty }}
{{ ShoppingCartItems.data.Summary.TotalAmount }}

Części do samochodów francuskich

 

 

 

OFERTA CZĘŚCI DO AUT FRANCUSKICH

  • Elektryka
  • Hamulce
  • Układ chłodzenia
  • Napęd koła - przeguby
  • Nadwozie
  • Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół
  • Ogrzewanie i wentylacja
  • Filtry
  • Układ zasilania paliwem
  • Klimatyzacja
  • Sprzęgło
  • Układ wydechowy
  • Układ zapłonowy
  • Systemy komfortowe
  • Zawieszenie i amortyzacja
  • Filtry
  • Silnik
  • Układ kierowniczy
  • Paski napędowe
  • Oleje silnikowe
  • System tworzenia mieszanki paliwowej

 

Części do aut francuskich

Auta francuskie są przez wielu kierowców traktowane jako konstrukcje słabe, wymagające troskliwej opieki i źle radzące sobie ze specyfiką polskich dróg. Mało kto jednak pamięta, że to właśnie Francja była krajem, w którym pojawiały się pierwsze modele samochodów. Co więcej, kraj nad Sekwaną jest dziewiątym rynkiem nowych samochodów na świecie. Ponadto części do samochodów francuskich można znaleźć na całym świecie. Ich zaletą jest stosunkowo niska cena, wynikająca z faktu, że są one produkowane również poza granicami Francji. I choć zwykle ich konstrukcja jest dość skomplikowana, to jednak łatwo je zdobyć.

Rynek samochodowy Francji - wielka niewiadoma

W Polsce mało kto interesuje się rynkiem samochodów francuskich. Sprowadzanie auta z tego skądinąd odległego kraju raczej się nie opłaca. Może i dlatego nie doceniamy francuskich producentów samochodów, którzy co roku wypuszczają wyłącznie na swój rodzimy rynek aż 1.75 miliona pojazdów. Charakteryzuje je wygoda jazdy (miękkie zawieszenie) i niewielkie zużycie paliwa, tak widoczne w przypadku silników Diesla. Co ciekawe, większość Francuzów jeździ rodzimymi pojazdami, co przedkłada się na duże zapotrzebowanie lokalnego rynku. O stopniu zaawansowania francuskiej motoryzacji świadczy fakt, że jako jedna z pierwszych zajęła się ona seryjną produkcją pojazdów o napędzie elektrycznym.

Oryginalne części do samochodów z Francji

Wśród polskich ale również innych europejskich kierowców panuje powszechne przekonanie, że francuskie samochody należą do najbardziej awaryjnych na rynku. Ten stereotyp narodził się i przetrwał od czasów, kiedy faktycznie francuskie samochody należały do najbardziej awaryjnych mechanicznie oraz słabo zabezpieczonych pod kątem odporności na rdzę. Francuskie jednostki napędowe to w chwili obecnej jedne z najbardziej cenionych i najpopularniejszych silników na świecie. Jednak pomimo obecnej renomy i bezawaryjności każdy silnik jako urządzenie mechaniczne potrzebuje regularnego serwisu oraz odpowiednich napraw. W tym przypadku sklep Motoszef.pl z częściami samochodowymi do aut francuskich oraz pomoc fachowców w doborze odpowiednich części będzie nieoceniona.

Części do samochodów francuskich można łatwo nabyć ze względu na ich dużą popularność, nie tylko w Polsce. Spory rynek wybranych marek przedkłada się na wzrost sprzedaży części, które pomimo zaawansowania technicznego, są niezwykle tanie. W naszej ofercie można znaleźć ich bardzo szeroki wachlarz, obejmujący oryginalne części do samochodów francuskich, wszystkich największych marek, takich jak Peugeot, Citroen oraz Renault. Regularnie poszerzamy nasz asortyment, który obejmuje również najnowsze części i podzespoły renomowanych producentów dedykowane do popularnych francuzów. Zapraszamy do zapoznania się z naszą bogatą ofertą auto części oraz na naszą infolinie jeżeli nie możesz znaleźć elementów których szukasz. Nasi pracownicy dołożą wszelkich starań aby znaleźć dla Ciebie potrzebne podzespoły!

Zapraszamy do sklepu motoryzacyjnego z częściami samochodowymi Motoszef.pl!

Wybrane samochody francuskie

Renault

Początek firmy był dość skromny. Rozpoczęła ona swoją działalność w... szopie, należącej do braci o tym samym nazwisku. Może i dlatego Renault musiał czekać ponad 20 lat, aż usłyszy o nim cała Francja (i świat). To właśnie taksówki opatrzone niezwykłym logiem tej firmy, brały udział w I Wojnie Światowej, dowożąc ogromną liczbę żołnierzy na front pod Paryżem. I to dzięki nim - można powiedzieć - honor Francji (jak i losy całego państwa) zostały uratowane.

Przez kilkadziesiąt kolejnych lat nic się nie zmieniło w działalności tej marki. Dopiero po zakończeniu II Wojny Światowej fabryki należące do wtedy już dużego koncernu przejęło państwo, co doprowadziło do ich stopniowo rozwoju. W latach 60-tych ubiegłego wieku, roczna sprzedaż aut opatrzona logiem marki przekroczyła milion. Trend ten utrzymuje się w zasadzie do dziś, a modele takie jak Kangoo, Scenic, czy Megane są znane wszystkim - również Polakom. Koncern jak na warunki nowoczesnej gospodarki kapitalistycznej został sprywatyzowany dość późno, bo w latach 90 - tych XX wieku. Dziś Renault produkuje w ciągu roku aż 3 miliony nowych aut, sprzedając je na terenie praktycznie całej Europy. Części francuskie do samochodów tej marki są dość skomplikowane technicznie, ale też łatwe do nabycia.

Citroen

Popularna "Cytrynka" po raz pierwszy zyskała rozgłos w latach I Wojny Światowej, kiedy to specjalizowała się w... produkcji amunicji strzeleckiej. Wprowadzenie produkcji taśmowej sprawiło, że jej wydajność sięgnęła aż 50 000 sztuk dziennie. Doświadczenia z tego okresu dziejów pozwoliły jej założycielowi - Andre Citroenowi - rozpocząć seryjną produkcję aut już w rok po zakończeniu działań wojennych. Sukces ekonomiczny marki przerwała jednak II Wojna Światowa. Dopiero po jej zakończeniu, w latach 50 - tych i 60 - tych, notuje się gwałtowny wzrost popularności samochodów tego producenta. Po okresie gwałtownych spadków, włodarze firmy zadecydowali o jej połączeniu z Peugeotem, co zaowocowało narodzinami koncernu PSA.

Z biegiem czasu okazało się, że pojazdy Citroena powinny być samochodami przeznaczonymi dla osób o mniejszych wymaganiach. Tak powstały całe serie tanich i oszczędnych aut, które do dziś cieszą się ogromną popularnością na całym świecie. Co ciekawe, części do aut francuskich opatrzonych logiem Citroena są bardzo łatwe w nabyciu i - co równie ważne - tanie. Ich istotną zaletą jest też bezawaryjność, tak charakterystyczna zwłaszcza dla wcześniejszych modeli (np. C3).

Peugeot

To chyba najstarsza, francuska marka samochodowa. Jej historia sięga prawie 200 lat i jest tak barwna, jak historia kraju nad Sekwaną. Pierwsze auto tej marki (parowe!) powstało już w 1889 roku. Już dwa lata później wypuszczono analogiczny model, tyle że spalinowy. Peugeot rozwinął się jednak dopiero po zakończeniu II Wojny Światowej, wprowadzając na rynek szereg rozwiązań klasy Premium. Decyzje tą podtrzymano po zakupie Citroena, który miał zostać marką budżetową, skierowaną do mniej wymagających odbiorców. Okazało się też, że auta oznaczone znaczkiem charakterystycznego lwa, stają się coraz popularniejsze nie tylko we Francji, ale też w pozostałych krajach należących do Unii Europejskiej. Dziś Peugeot produkuje rocznie aż 2 miliony aut, co czyni ją jedną z najpopularniejszych marek w Europie. Części do tych samochodów można nabyć wszędzie i to za niewielką cenę.

 

POPULARNE MODELE SAMOCHODÓW FRANCUSKICH