Informacja rabatowa
Szefie, do darmowej dostawy brakuje tylko 500,00 PLN.
Produkt
Ilość
Cena brutto
Usuń
{{ item.Amount }}
{{ item.GrossPrice | number: 2 }} {{ item.CurrencyID }}
Ilość: {{ ShoppingCartItems.data.Summary.TotalAmount }}
Cena produktów 23% podatku VAT {{ ShoppingCartItems.data.TotalSummary.Gross[0].Value | number: 2 }} {{ ShoppingCartItems.data.TotalSummary.Gross[0].Currency }}
{{ translation.shoppingCartEmpty }}
{{ ShoppingCartItems.data.Summary.TotalAmount }}

Czas realizacji zamówienia

 

 

CZAS REALIZACJ ZAMÓWIENIA

Termin realizacji zamówienia w większości przypadków wynosi 1-2 dni robocze od momentu jego złożenia oraz potwierdzenia wpłaty przez dział księgowy.

Zamówione części wysyłamy tak szybko, jak to tylko możliwe. Jeżeli złożysz zamówienie od poniedziałku do piątku do godziny 17:00, zamówienie zostanie zrealizowane w kolejnym dniu roboczym.

Inpost Paczkomaty - czas dostawy 1-2 dni robocze

Inpost Kurier - czas dostawy 1-2 dni robocze

DPD Kurier - czas dostawy 1-2 dni robocze

 

Pamiętaj jednak, że zamówienia realizujemy dopiero po potwierdzeniu wpływu pieniędzy na nasz rachunek bankowy. Jeżeli chcesz, aby zamówiona część została do Ciebie wysłana możliwe szybko, prześlij na nasz adres biuro@motoszef.pl potwierdzenie wykonania przelewu. W przeciwnym wypadku, czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu potwierdzenia otrzymania przelewu, a nie od momentu złożenia zamówienia.

Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej Inpost Polska lub DPD Polska. W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy e-mail z numerem listu przewozowego. W przypadku braku numeru, prosimy o kontakt mailowy wraz z numerem zamówienia. Numer zostanie ponownie wysłany do Państwa.

 

Status zamówienia – obsługa firmy kurierskiej

Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu 1-3 dni roboczych. Jeżeli tak się nie stanie, odpowiedzialność za wszelkie niedogodności ponosi firma kurierska.

Sklep www.motoszef.pl nie bierze odpowiedzialności za wydłużenie czasu dostawy, wynikającego z problemów wewnętrznych firmy kurierskiej.

Jeżeli przesyłka niedotarła do Państwa na czas, prosimy o kontak z nami, w każdym przypadku pomagamy odszukać przesyłkę oraz udzieliś stosownej informacji zwrotnej. 

Informacje niezbędne do śledzenia statusu zlecenia znajdują się w wiadomości mailowej potwierdzającej wysyłkę paczki z naszego magazynu. Po wprowadzeniu numeru listu przewozowego na stronie przewoźnika, poznasz dokładny status realizacji transportu zamówionej części.

W przypadku braku informacji prosimy o bezpośredni kontakt dzwoniąc pod nr 518 601 501, informację z numerem listu przewozowego wyślemy mailem, prosimy o podanie numeru zamówiena. 
(Opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą Twojego operatora).

 

ODBIÓR OSOBISTY

Jeżeli mieszkasz w okolicach Kalisza, możesz odebrać osobiście zamówione części samochodowe. Wystarczy w tym celu wybrać w koszyku opcję: „odbiór osobisty w siedzibie firmy".

UWAGA Prosimy, aby po przesyłki zgłaszali się Państwo dopiero po otrzymaniu od nas maila lub telefonu z informacją, że zamówienie gotowe jest do odbioru. Nasz magazyn i punkt odbioru zlokalizowane są w różnych miastach, a więc przesyłki są przewożone z magazynu do punktu odbioru. Średni czas realizacji zamówienia z opcją odbioru osobistego wynosi do 24h.

Zamówione części samochodowe możesz odebrać w:

  • AUTO-PROFIL Monika Karłaszewska ul. Kwiatowa 4 62-800 Kalisz tel. 518 601 501 w godzina od 9:00-17:00, przed uprzednim kontaktem telefonicznym za który dziękujemy. 

Przed odebraniem przesyłki mogą Państwo ją rozpakować w celu obejrzenia i sprawdzenia towaru.


Przesyłkę należy odebrać w ciągu 5 dni od otrzymania maila lub telefonu z informacją o możliwości odebrania zamówionego towaru. Przesyłki, które nie zostaną odebrane w wyznaczonym terminie odsyłamy do magazynu, a zamówienie anulujemy. Jeżeli zostało ono wcześniej opłacone, zwracamy wpłaconą kwotę pomniejszoną o koszty dostawy z naszego magazynu do Biura Obsługi Klienta (punktu odbioru osobistego).